Opulikowane przez admin dnia 13 stycznia 2014 Biznes coraz lepiej dostrzega korzyści płynące ze zrównoważonego wykorzystywania zasobów i zrównoważonego zarządzania firmą. Wynika to nie tylko z takich ponadmaterialnych korzyści, jak dbałość o naturę, ale także z czystej ekonomii. Wprowadzenie „zielonych” standardów może bowiem przynieść firmie duże oszczędności. O zaletach zielonego CSR przekonały się już chociażby tak znane marki, jak: Ikea, BOŚ Bank, Carlsberg, Danone, Velux, Tchibo, LG czy Ricoh. Także coraz więcej mniejszych firm może wylegitymować się certyfikatami potwierdzającymi podejmowanie działań na rzecz ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko, obniżania kosztów i proekologicznego nastawienia, przyznawanymi po szczegółowych audytach środowiskowych.Jednym z pomysłów na podkreślenie „zielonego” wizerunku jest ograniczanie zużycia […]